Accesibilitate

  • Mărește fontul
  • Micșorează fontul
  • Alb și negru
  • Inversează culorile
  • Contrast negativ
  • Evidențiază legăturile
  • Font normal
  • Resetează
  • Elimină meniu accesibilitate

Dacă alegi să elimini meniul de accesibilitate, nu îl vei mai putea vizualiza, decât dacă ștergi istoricul de navigare și datele. Ești sigur că dorești să ascunzi interfața?

  • Serviciu funcțional Starea serviciilor
  • Persoane fizice
  • IMM
  • Companii mari
ING Bank
  • ING în România
  • Sustenabilitate
  • Cariere
  • Cine suntem
  • ING Brand
  • Relații cu media
  • Sustenabilitate
  • Informații utile
    • Notificări
    • Schema de garantare a depozitelor
    • Standardul privind conformitatea fiscală a conturilor din străinătate
    • Foreign Account Tax Compliance Act / Legea conformității fiscale a conturilor din străinătate
    • Directive on Administrative Cooperation / Directiva europeană privind cooperarea administrativă în domeniul fiscal (DAC6)
    • MiFID
    • Documente contractuale
    • Securitate
    • Protecția datelor personale
    • Termeni și condiții
    • Termeni și condiții utilizare site
    • Promoții
    • Informații despre mecanismul de plată defalcată a TVA-ului
    • PSD2
    • Curs valutar
    • Curs valutar - Persoane fizice
    • Colaborare evidenta populatiei
    • Politica de confidentialitate ING Home'Bank
  • Actualizare date
  • Contact
  • Persoane fizice
  • IMM
  • Companii mari
  • Carduri și conturi
    • Free@ING - card și cont pentru tineri
    • ING Young - internet banking și card pentru copii
    • ING Together
    • Cardul virtual ING – și prea prea, și foarte foarte
    • Opțiunea ING Gold
    • Cardurile ING
    • Conturi curente în valută
    • Alte conturi curente ING în lei
    • Cardul ING Elementar
    • ING Card Complet - Cardul tău de salariu
  • Internet Banking
    • ING Home'Bank - serviciul nostru de internet banking
    • Bazar - cashback la cumpărături cu card ING
    • Cum confirmi o plată online cu cardul (3D Secure)
    • Plata cu telefonul: Garmin Pay, Apple Pay, Google Pay, ING Pay
    • Plata cu telefonul: Garmin Pay, ING Pay, Apple Pay, Google Pay
    • Plata cu telefonul: ING Pay, Apple Pay, Google Pay
  • Credite
    • Refinanțează-ți creditele
    • Credit de nevoi personale ING
    • ING Noua Casă
    • Credit ING Ipotecar
    • Credit Card
    • ING Extra'ROL - linie de credit atașată contului curent
    • ING Credit pentru investiții imobiliare cu garanție ipotecară
  • Economii și investiții
    • ING Economii și Depozite la termen
    • Fonduri mutuale
    • ING Economii pentru copii
    • Round Up
  • Asigurări
    • ING Home Protect
    • Asigurare locuință
    • ING Vita Protect
    • ING Health Protect
    • ING Credit Protect
    • ING Salary Protect
  • Operațiuni curente
    • olutii-de-cont-curen
      • POS
      • e-Commerce
      • Solutia ING de POS mobil SoftPOS
      • olutii-de-cont-curen
    • Tranzacții valutare
    • Depozite la termen
    • Credite
    • Credite
  • Soluții de finanțare
    • Credit ING Util
    • Credite
    • Credit de investiții
    • Credite
    • Fonduri Europene
    • Finanțare proiecte sustenabile
    • Finantare proiecte sustenabile
    • olutii-de-cont-curen
      • Scrisoarea de garanție bancară
      • Incasso documentar
      • Acreditivul documentar
      • Acreditivul standby
    • Credite
    • Credite
    • Credite
  • ING Business
  • Sustenabilitate
  • Business blog
  • Expertiza noastră sectorială
  • Soluțiile noastre
  • Experiența clientului
  • Sustenabilitate
  • Noutăți din Wholesale Banking
ING în România
Sustenabilitate
Cariere

      Înșelăciunile iau multe forme, dar toate sunt concepute pentru a obține bani.

      Află cum poți să te protejezi

      În acest scop, impostorii conving persoanele să dezvăluie date personale, fură informații sau chiar conving victimele să le dea bani de bună voie. Metodele de fraudare evoluează în permanență.
      Deși noi, cei la ING, depunem toate masurile pentru a depista astfel de acțiuni și tu trebuie să fii vigilent și să contribui la protecția ta!

      De ce ar trebui să mă intereseze?

      Probabil că nu este ceva la care te gândești în fiecare zi, dar frauda îți afectează fiecare aspect al vieții: 
      locuința, mașina, jobul, serviciile medicale, educația, serviciile bancare, călătoriile, moștenirea, magazinul unde îți faci cumpărăturile, infrastructura orașului în care locuiești, iar hoții de identitate și hackerii lucrează non-stop la comiterea de acte frauduloase.

      Păstrează-ți datele în siguranță

      Bitdefender Total Security pentru 5 dispozitive (Windows, macOS, iOS și Android) cu valabilitate 1 an la prețul special de 99,98 lei, pentru clienții ING. Poți testa solutia gratuit pentru 30 zile.

      Securitate cibernetică pentru toate dispozitivele tale, confidențialitate și libertate în mediul digital.

      Află mai multe

      Ce este frauda?

      Frauda înseamnă mai mult decât un simplu subiect de știri. Frauda înseamnă manipularea intenționată a adevărului în scopul obținerii unui câștig financiar sau personal. Infractorii vizează companii, guverne și persoane. Oriunde există bani, există un potențial de fraudă.

      NU-urile care îți pot salva datele sau cu alte cuvinte, CUM te poți proteja?

      • NU răspunde la mesaje nesolicitate sau neașteptate. Dacă o cerere de contact apare pe neașteptate, cel mai bine este să îl eviți.
      • NU instala aplicații și NU accesa site-uri la indicațiile persoanelor care te contactează telefonic sau îți transmit linkuri prin mesaje pe rețelele de socializare sau SMS.
      • NU te loga în aplicația ING Home’Bank folosind un link primit pe SMS sau e-mail. Pentru protecția datelor tale, intră în Home’Bank numai din aplicația instalată pe mobil sau tastează într-o nouă pagina web adresa www.homebank.ro
      • NU finaliza o operațiune până nu confirmi că este ceea ce îți dorești. Citește cu atenție SMS-urile cu mesajele primite de la bancă și asigură-te că autentifici/validezi oprerațiunea dorită.
      • NU răspunde la apeluri din afara țării, mai ales dacă nu cunoști persoane din țările respective. 
      • NU te feri să fii suspicios. Solicită numele interlocutorului dacă susține că este un angajat al băncii și sună la bancă pe numărul de pe spatele cardului pentru a verifica.
      • NU transfera sume de bani în așa-zise conturi seif pentru a le proteja.
      • NU oferi informații personale sau date financiare.
      • NU deschide atașamente, nu da click pe butoane sau pe link-urile primite de la persoane necunoscute și verifică întotdeauna că folosești o adresă securizată (https://ing.ro);
      • NU accesa pagini web în care să îți introduci datele personale pe calculatoare instalate în locuri publice.
      • NU uita că un card bancar este un instrument de plată și nu de încasare, așa că nu oferi detaliile cardului pentru încasări.
      • NU aștepta să devii victima fraudei. Protejează-te învățând mai multe despre fraudă și despre cum să o raportezi.

      În situația în care primești pe e-mail, telefon sau pe SMS un mesaj pe care tu îl consideri suspect – cum ar fi de pildă autorizarea unei tranzacții pe care nu ai inițiat-o – te rugăm să ne contactezi la *2ING sau la *2464 (apelabile din rețele naționale), cât și la +40 31 406 2ING sau +40 31 406 2464 (apelabile din rețele naționale sau internaționale).

      Ce este de făcut dacă ai accesat linkuri suspecte sau ai oferit deja informații personale?
       

      1. Blochează imediat cardul direct în aplicația de Home'Bank sau apelând numărul de telefon de pe spatele cardului (Card Stop: (+4021) 402 85 99).
      2. Schimbă cât mai repede parolele pentru aplicațiile și conturile online de pe un dispozitiv DIFERIT.
      3. Scanează dispozitivul pentru a depista eventuala prezență a unui virus. Îți poți instala un antivirus din magazinul ofical de aplicații al telefonului tau (Google Play, Apple App Store, Huawei AppGallery).
      4. Depune o plângere la cea mai apropiată secție de poliție și păstrează copia.
      5. Raportează problema către banca sau organizația din partea căruia ai fost contactat, Directoratul Național de Securitate Cibernetica (cert.ro) și, eventual, contactează APWG – Anti-Phishing Working Group la adresa reportphishing@apwg.org


      Bine de stiut!
       

      Niciun reprezentant ING nu-ti va cere vreodata să:

      1. accesezi linkuri primite pe SMS sau pe alte canale de Social Media 
      2. să te loghezi în aplicația Home’Bank folosind un link transmis anterior. Dacă ai nevoie de asistență, angajații ING te roagă întotdeauna să te loghezi în Home’Bank, fără a-ți dicta un URL anume.
      3. să divulgi PIN-ul cardului sau codul CVV de pe spatele cardului ( ultimele 3 cifre). 

      Astfel de situații reprezintă un semnal de alarmă obișnuit în cazurile de fraudă.

      Tipuri de fraudă

      Phishing & Smishing  

      Vishing 

      Malware 

      SIM Swap

      Cărăuși de bani 

      Skimming sau pe limba noastră clonarea cardurilor 

      Fraude online 

      Fraude legate de soluții de investiții

      Despre noi

      • ING în România
      • Relații cu media
      • Sustenabilitate
      • Sucursale și ATM-uri

      • image missing
        Cariere

      • image missing
        Contact

      Legal

      • Documente contractuale
      • Termeni și condiții
      • Protecția datelor personale
      • PSD2
      • Promoții
      • Reclamații și petiții

      Utile

      • Taxe/comisioane persoane fizice
      • Curs valutar persoane fizice
      • Cut off time persoane fizice
      • Taxe/comisioane persoane juridice
      • Curs valutar persoane juridice
      • Cut off time persoane juridice

      Descarcă aplicația

      • Setări cookie
      • Rate și dobânzi
      • Securitate
      • Amsterdam Brooker de Asigurare
      • Raportări avertizori în interes public
      • MiFID
      • A.N.P.C.

      Copyright 2025, ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București.